Friday, August 3, 2007

Masih Ku Ingat...1st Week of July'07

I have told you that I have taken 200 shoot of pictures in July. Jadi apa lagi? Antara laluan hidup ku yang menarik...saksikan! Gambar-gambar di sepanjang minggu pertama bulan Julai.

Menghias ruang pejabat dengan pokok-pokok yang hijau lagi menyegarkan dan air pancuran. Seekor ikan kecil di dalamnya. Taman ini betul-betul terletak di tepi cubical aku...tersengar sayur-sayup air mencurah mendamaikan suasana. Terkejut juga bila Rusli minta aku buat tema 'Islamic Tropical'. What? macam mana tu? Unta? Pokok Kurma? Palma...Pasir-pasir? Ini saja pokok-pokok free yang ada, so macam ni lah jadinya...hutan tropika!

Playing futsal with housemate and friends, most of them were new faces. I love it, so I will join them again if I have no other activity.

Fiza dalam kenangan...hehe this girl dah balik ke UTP untuk menyambung pelajarannya. Sekarang ni sunyi-sepi office tanpa suaranya yang selalu membisingkan suasana, yang selalu kena tegur dengan aku kerana bersuara kuat. Heheh...Ti rindu ke mu, Fiza!

Makan benda ni setiap kali selepas solat Jumaat..macam tak ada makanan lain. Orang kampung otak western! Semua bedal actually..

Witness or inspect Air Dryer for one of our gas platform in Teluk Kalong

A mystery gift...elok la tu. Dah lama aku cari one of these tools...akhirnya semua ni aku dapat. Terima kasih la kerana ada juga yang sudi hadiahkan.

Ini sahaja untuk hari ini. Nak berkemas ke KL la...Okay chows!

No comments: