Wednesday, July 18, 2007

Last June: Kay El

Hi players...opss! tiru patrick pula..hhehe

I don't know what to say, what to write here anymore. So tired to think...whatever! enjoy the pictures below. Just for you...taken during my great family holiday in KL last few weeks.

Shopping with Dean at Ikea...ada la beli 2 3 jenis barang-barang keperluan rumah. Amboi! Dean bukan main seronok masa tu. Me too! I would buy all I want if I have lots of money.

Shopping or window shopping here make you feel like living in dream world. Can't you see how happy Dean was? Good model of mine anyway!

Shopping again in Bukit Raja, accompanied my 2 younger sisters, her friend and my mom. Saja bawa adik-adik dan bonda jalan-jalan Klang je sambil beli barang-barang keperluan adik bongsu aku yang baru saja mendaftar masuk U, further study for Degree in Accounting.

Memandangkan memang aku tengah servey kasut baru sebagai ganti kasut lama yang bertahun-tahun lamanya, apa lagi..shopping! After 2 3 time entering the shop, try and try, at last the sales girl smile after I decided to buy one. So, which one do you think is my choice? I was looking for simple, nice but bi-event design. So, which one?

Lepak at Kopitiam in Taipan, USJ after meeting a girl-friend at Marriot, Putrajaya. I drove with Dean too after dinner with Jeff. On the way back to Shah Alam, Dean said ' dahaga', so we went to this Kopitiam. Unplanned, I met my Rantau housemate, Af aka my gym trainer with his friends. Keciknya dunia...and what we ordered? Classic coffee and baked bread with kaya. So delicious!
At KUTPM registration day for my sister. Saja je bagi support sebagai ketua keluarga walaupun dia boleh saja pergi sorang sebab dah biasa dengan Shah Alam dan dah siap ada rumah dan kawan-kawan yang menuggu di sana. Teringat time aku masuk U dulu ramai yang hantar, so biarlah kali ini aku buat benda yang sama pada adik aku. She need good support kan?

I work in Kerteh. So, beberapa hari sebelum tu Bonda and sister datang ke kerteh dulu supaya kita dapat gi KL sama-sama. Semuanya idea aku. Maknanya dah 2 kali mak aku datang bermalam di rumah aku di Rantau ni. Kebetulan housemate lain ntah mana pergi, tinggal seorang dua saja. Dan rumah aku amat besar.

Pagi sebelum bertolak ke KL, mak aku masak apa yang ada kat dapur. Sardin, telor goreng dan nasi. Lebihan makan pagi kami bawa sebagai bekal, dan tanpa di duga hujan dan sesak teruk di KL. Aku makan nasi bekal sambil drive gear 2. Saya ulangi: makan sambil memandu..I was really enjoy the driving with family, ketawa riang. Bukan selalu dapat bersama kan?


2 comments:

Anonymous said...

azaruddin manaf posing mauts kat ikea....ngalahkan tokey ikea -farah-

Anonymous said...

best nyer kehidupan...seronoks2!!