Wednesday, June 11, 2008

Love Story Antara 2 Hati

Tiba awal-tiga budak hitam; Dean, Jeff and Yo berjalan sebaris menghadiri majlis kenduri. Yo siap bawa TV plasma sebagai hadiah, hohoh!



Seminggu yang lalu tersemai sudah secara rasminya cinta antara dua hati, bersatunya teman karib ku, ex-roomate, whom we call Uncle, Nurhisham Sofee and Rashidah Dato' Hassan.


Sham's wedding kenduri at his aunty's house in Rembau, N9. Elok-elok pula kenduri jatuh pada Birthday Uncle yang ke-dot dot dot...huhuhu


Dan sememangnya telah lama terancang untuk berkunjung ke majlis raja sehari itu, dan kebetulan pula molek sangat seperti yang di rancang ada pula FAT di Subang sebelumnya dan selepasnya ada Training lagi 3 hari di KL. MMmmmm... beraya sakan aku di KL & Shah Alam!


My mantee merangkap assistant, Min - ish3! ada ke patut Jambu & The Geng cakap anak ikan - hehehe - anak ikan puyu ya kot - tumpang sekaki nak FAT. Mmmmm... kerjanya ops, tapi tak per - kita perlu bagi peluang. It is my pleasure to train and share experience and knowledge with younger people. They are still learning. At least ada juga orang teman aku driving and shopping. I was thinking to invite Suhaimi too but... well he was in Offshore.

And the pictures will talk more... coming soon
*susah la pakai labtop Vista Home ni... payah nak edit-edit. Kodi!

No comments: